Çağrı Merkezi Hizmetleri Eğitimi Tamamlandı

MCBÜSEM Bünyesinde Düzenlenen Çağrı Merkezi Hizmetleri Eğitimleri Tamamlandı

Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi ile Vestel Tic. A.Ş. arasındaki İş Birliği Protokolü kapsamında düzenlenen Çağrı Merkezi Hizmetleri Eğitimleri tamamlandı. Sekiz ana başlıkta, dört gün süren ve toplam otuz iki saat olarak düzenlenen eğitimler sonunda on beş katılımcıya katılım belgeleri teslim edildi.

Eğitimlerin ardından düzenlenen kapanış törenine Manisa Celal Bayar Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ramazan Gökbunar, Rektör Danışmanı Prof. Dr. Asena Gülova, Vestel Şirketler Grubu Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Dr. Yıldıray Başkurt, İletişim Merkezi Müdürü Fulya Sille, MCBÜSEM Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Gülenaz Selçuk, Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Ekrem Yılmaz, eğitmenler Prof. Dr. Serhat Baştan, Doç. Dr. Burcu Mucan Özcan, Doç. Erol Esen ve Arş. Gör. Sema Civan Gökkaya katıldı.

Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ramazan Gökbunar, “21. Yüzyıla damgasını vuran temel unsur rekabettir ve rekabette de en önemli faktör kalitedir. Bu noktada artık diplomalardan çok sertifikaların önem kazandığını gözlemlemekteyiz. Sizler ne kadar çok sertifikaya sahip olur kendinizi geliştirirseniz bir o kadar rakiplerinize göre öne çıkma şansını yakalayacaksınız.  Bugün ise çok değerli bir eğitimi geride bıraktık, önemli bilgileri eğitmenlerimiz sizlerle paylaştı, hayatta hepinize başarılar dileriz” ifadelerini kaydetti. Vestel Şirketler Grubu adına törende konuşan Dr. Yıldıray Başkurt, “Gerçekleştirilen eğitim sürecinin çok yararlı olduğunu gözlemledik, eğitime katılan siz değerleri katılımcıları da en kısa sürede aramızda görmeyi bekliyoruz, tüm bunların yanında eğitim süresince emeği geçen Üniversiteye ve eğitmenlere de ayrıca teşekkür ederiz” açıklamalarında bulundu.